Ogłoszenie o pracę na stanowisko pomoc administracyjna | Gmina Raszyn

Ogłoszenie o pracę na stanowisko pomoc administracyjna

Ogłoszenie o pracę na stanowisko pomoc administracyjna

OGŁOSZENIE
PRACA NA STANOWISKU POMOC ADMINISTRACYJNA

(cały etat)

 

1. Stanowisko pracy:

Pomoc administracyjna

2. Niezbędne wymagania dla kandydatów:

  • Wykształcenie średnie.  
  • Obsługa urządzeń biurowych i komputera.

3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Komunikatywność, skrupulatność.

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  • Obsługa interesanta, obsługa kancelaryjna.

5. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej zawierające zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Oświadczenie o niekaralności.

6. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  • Obsługa interesanta, udzielanie informacji, obsługa dokumentów wpływających do Urzędu Gminy Raszyn w systemie elektronicznym i papierowym, wysyłka poczty.

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

  • Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a,  do dnia 23 września 2024 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Pomoc administracyjna”.

8. W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 22 701 78 14, 22 701 78 13.

 

 

04.12.2025
Komunikat
W dniu 15 października 2025 r. Gmina Raszyn podpisała umowę z Wojewodą Mazowieckim na realizację zadania w ramach Wojewódzkiego…
28.11.2025
Komunikat
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Raszyn Sp. z o.o. zawiadamia, że: w dniach 1-17 grudnia 2025 r. może występować obniżone…
28.11.2025
Inwestycje
W czwartek (27 listopada) odbyła się XXVIII Sesja Rady Gminy Raszyn. Stałym punktem porządku obrad każdej sesji jest sprawozdanie…