OGŁOSZENIE
PRACA NA STANOWISKU POMOC ADMINISTRACYJNA
(cały etat)
1. Stanowisko pracy:
Pomoc administracyjna
2. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- Wykształcenie średnie.
- Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Komunikatywność, skrupulatność.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Obsługa interesanta, obsługa kancelaryjna.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej zawierające zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenie o niekaralności.
6. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Obsługa interesanta, udzielanie informacji, obsługa dokumentów wpływających do Urzędu Gminy Raszyn w systemie elektronicznym i papierowym, wysyłka poczty.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
- Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, do dnia 23 września 2024 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Pomoc administracyjna”.
8. W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 22 701 78 14, 22 701 78 13.