Zarząd Województwa Mazowieckiego zaprasza wszystkich mieszkańców województwa mazowieckiego do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu Statutu Rady Seniorów Województwa Mazowieckiego.
Termin zgłaszania uwag: 31 października - 14 listopada 2024 r.
To ważna okazja, aby mieć realny wpływ na przyszłość naszej społeczności seniorów i ich reprezentację w województwie. Przeczytaj projekt statutu, przekaż swoje uwagi i przyczyń się do lepszego funkcjonowania Rady Seniorów!
Jak zgłosić uwagi?
-
Osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego (ul. Jagiellońska 26, Warszawa).
-
Pocztą (adres jak wyżej) z dopiskiem „Konsultacje Statutu Rady Seniorów”.
-
Mailem na adres: zdrowie@mazovia.pl (w temacie: „Konsultacje Statutu Rady Seniorów”).
-
Przez portal e-PUAP na adres: /umwm/SkrytkaESP.
Uwagi można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego w plikach do pobrania na stronie Urzędu Marszałkowskiego.
Masz pytania? Skontaktuj się z Departamentem Zdrowia i Polityki Społecznej pod numerami: (22) 59 79 932, (22) 59 79 944, (22) 59 79 946.