ETAP I
Wniosek o wydanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości
Do wnioski należy dołączyć (zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.):
- wstępny projekt podziału sporządzony na kopii mapy zasadniczej (opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów (Dz. U. z 2004 r. Nr 26 Poz. 2663) – 2 egz + po jednym egz. dla każdej ze stron postępowania
- aktualny odpis z Księgi Wieczystej lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
- aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów i budynków (uproszczony)
- poświadczoną kopię mapy ewidencyjnej obejmująca nieruchomość
- odpis KRS (gdy właścicielem jest osoba prawna)
ETAP II
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Do wnioski należy dołączyć (zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.):
- mapę z projektem podziału – 2 egz. + po jednym egz. dla każdej ze stron postępowania
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości
- wykaz zmian gruntowych
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenia działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej
brak
Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
tel. 22 701 78 92
pok. 212 (II piętro)
geodezja@raszyn.pl