1. Procedura podziału nieruchomości | Gmina Raszyn

1. Procedura podziału nieruchomości

ETAP I

Wniosek o wydanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości

Do wnioski należy dołączyć (zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.):

  1. wstępny projekt podziału sporządzony na kopii mapy zasadniczej (opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów (Dz. U. z 2004 r. Nr 26 Poz. 2663) – 2 egz + po jednym egz. dla każdej ze stron postępowania
  2. aktualny odpis z Księgi Wieczystej lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
  3. aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów i budynków (uproszczony)
  4. poświadczoną kopię mapy ewidencyjnej obejmująca nieruchomość
  5. odpis KRS (gdy właścicielem jest osoba prawna)
Załącznik Rozmiar
(1a) GNR_wniosek_o_podzial - etap I_0.pdf 56.12 KB
Pobierz
(1a) GNR_wniosek_o_podzial - etap I_0.rtf 99.91 KB
Pobierz

ETAP II

Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości

Do wnioski należy dołączyć (zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.):

  1. mapę z projektem podziału – 2 egz. + po jednym egz. dla każdej ze stron postępowania
  2. protokół z przyjęcia granic nieruchomości
  3. wykaz zmian gruntowych
  4. wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenia działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej
Załącznik Rozmiar
(1b) GNR_wniosek_o_podzial - etap II.pdf 55.43 KB
Pobierz
(1b) GNR_wniosek_o_podzial - etap II.rtf 98.77 KB
Pobierz
Opłaty

brak

Miejsce wykonania usługi

Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

tel. 22 701 78 92
pok. 212 (II piętro)
geodezja@raszyn.pl