OGŁOSZENIE
PRACA DLA KIEROWCY AUTOBUSU
(cały etat)
1. Stanowisko pracy:
Kierowca autobusu
2. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- Prawo jazdy kat. D,
- 3 lata stażu pracy w charakterze kierowcy autobusu.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- Samodzielność, umiejętność pracy zespołowej.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Dowóz dzieci do szkół.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej zawierające zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- Oświadczenie o niekaralności.
6. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Prowadzenie autobusu w celu rozwożenia dzieci do i ze szkół.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko KIEROWCA AUTOBUSU”.
8. W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 22 701 78 14, 22 701 78 13