Od 1 stycznia 2025 r. uruchamiamy nową aplikację mobilną dla mieszkańców naszej gminy. Dzięki aplikacji Info Raszyn:
- sprawdzisz harmonogram wywozu odpadów dla swojego adresu,
- zgłosisz awarię, uszkodzenie i inne problemy bezpośrednio do Urzędu,
- otrzymasz powiadomienie o ważnych wydarzeniach w Gminie, przesunięciach terminów odbioru odpadów i innych aktualnościach.
Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepie Google Play i Apple App Store.
Kliknij aby pobrać z Google Play
Kliknij aby pobrać ze Apple App Store
Zgłoszenia awarii, uszkodzeń itp. można dokonać bez rejestracji użytkownika w aplikacji. Nie uzyska wtedy informacji zwrotnej ze statusem sprawy. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji należy założyć konto podając adres email i adres wywozu odpadów. Po utworzeniu konta uzyskuje się dostęp do harmonogramu wywozu odpadów dla podanego adresu, informację zwrotną o statusie przesłanego zgłoszenia i aktualności z życia Gminy.
Zachęcamy do pobierania aplikacji. Wszelkie niezgodności z harmonogramem, problemy, uwagi i sugestie można zgłaszać pod adresem aplikacja@raszyn.pl.