Dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest

Gmina otrzymała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację zadania pn. „Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Raszyn w 2022 roku”.

Zachęcamy Mieszkańców do skorzystania w ramach w/w dofinansowania do unieszkodliwienia odpadów azbestowych. Informujemy, że dofinansowanie udzielane jest przez gminę.

Aby skorzystać z dofinansowania należy złożyć stosowne dokumenty dostępne w siedzibie Urzędu (na parterze w kancelarii) oraz pod artykułem w plikach do pobrania.

Lista potrzebnych dokumentów:
Wniosek o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest;
Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do obiektu budowlanego oraz zgodności prac budowlanych z przepisami prawa:

  1. W przypadku współwłasności obiektów budowlanych, należy dołączyć zgodę współwładających,
  2. W przypadku obiektów budowlanych w rodzinnych ogrodach działkowych – potwierdzenie zarządu ogrodu działkowego, że wnioskodawca jest użytkownikiem działki i położonej na niej altany

Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone;
Dokument stwierdzający tożsamość.
W roku 2022 odbiór i utylizację wyrobów zawierający azbest na terenie Gminy Raszyn wykonuje firma „ECO-TEC” Maciej Mączyński mieszcząca się przy ul. Twardej 44/19, 00-831 Warszawa wyłoniona w drodze zapytania ofertowego.

Wykaz potrzebnych dokumentów
  • Wniosek o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest,
  • Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do obiektu budowlanego oraz zgodności prac budowlanych z przepisami prawa, 
    a) W przypadku obiektów budowlanych, do których tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwładających
    b) W przypadku obiektów budowlanych w rodzinnych ogrodach działkowych – potwierdzenie zarządu ogrodu działkowego, że wnioskodawca jest użytkownikiem działki i położonej na niej altany
  • Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone dokument stwierdzający tożsamość

 

Opłaty

Brak

Czas realizacji

Do 60 dni
Wnioski o dofinansowanie załadunku, wywiezienia i utylizacji wyrobów zawierających azbest w danym roku powinny być składane nie później niż do 15 listopada.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Uwagi

Wnioski odpowiadające wymogom formalnym , na które nie udzielono dofinansowania w roku budżetowym, w którym złożono wniosek, mogą być zakwalifikowane do udzielenia dofinansowania w następnym roku budżetowym.

Kontakt

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

pok. 11 (parter)
tel. 22 701 79 12

Załącznik Rozmiar
Informacja PDF 42.46 KB
Pobierz
Informacja EDYTOWALNY 99.65 KB
Pobierz
Oświadczenie PDF 123.89 KB
Pobierz
Oświadczenie EDYTOWALNY 94.93 KB
Pobierz
Wniosek PDF 131.45 KB
Pobierz
Wniosek EDYTOWALNY 100.63 KB
Pobierz