Dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest
Gmina otrzymała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację zadania pn. „Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Raszyn w 2022 roku”.
Zachęcamy Mieszkańców do skorzystania w ramach w/w dofinansowania do unieszkodliwienia odpadów azbestowych. Informujemy, że dofinansowanie udzielane jest przez gminę.
Aby skorzystać z dofinansowania należy złożyć stosowne dokumenty dostępne w siedzibie Urzędu (na parterze w kancelarii) oraz pod artykułem w plikach do pobrania.
Lista potrzebnych dokumentów:
Wniosek o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest;
Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do obiektu budowlanego oraz zgodności prac budowlanych z przepisami prawa:
- W przypadku współwłasności obiektów budowlanych, należy dołączyć zgodę współwładających,
- W przypadku obiektów budowlanych w rodzinnych ogrodach działkowych – potwierdzenie zarządu ogrodu działkowego, że wnioskodawca jest użytkownikiem działki i położonej na niej altany
Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone;
Dokument stwierdzający tożsamość.
W roku 2022 odbiór i utylizację wyrobów zawierający azbest na terenie Gminy Raszyn wykonuje firma „ECO-TEC” Maciej Mączyński mieszcząca się przy ul. Twardej 44/19, 00-831 Warszawa wyłoniona w drodze zapytania ofertowego.
- Wniosek o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest,
- Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do obiektu budowlanego oraz zgodności prac budowlanych z przepisami prawa,
a) W przypadku obiektów budowlanych, do których tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwładających
b) W przypadku obiektów budowlanych w rodzinnych ogrodach działkowych – potwierdzenie zarządu ogrodu działkowego, że wnioskodawca jest użytkownikiem działki i położonej na niej altany - Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone dokument stwierdzający tożsamość
Brak
Do 60 dni
Wnioski o dofinansowanie załadunku, wywiezienia i utylizacji wyrobów zawierających azbest w danym roku powinny być składane nie później niż do 15 listopada.
Nie przysługuje
Wnioski odpowiadające wymogom formalnym , na które nie udzielono dofinansowania w roku budżetowym, w którym złożono wniosek, mogą być zakwalifikowane do udzielenia dofinansowania w następnym roku budżetowym.
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
pok. 11 (parter)
tel. 22 701 79 12