Zezwolenie na lokalizację zjazdu

Wykaz potrzebnych dokumentów
  • Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, w dwóch egzemplarzach, z projektem zagospodarowania terenu, z zaznaczoną lokalizacją zjazdu i jego wymiarami, oraz naniesionymi granicami działek (plan sytuacyjny – tzw. podkład geodezyjny, można nabyć w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej)
  • Wypis z planu zagospodarowania przestrzennego /w przypadku braku – decyzja o warunkach zabudowy.
  • Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego / wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    (jeżeli wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarcza)
  • Pełnomocnictwo,
    (jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika)
  • Dokument potwierdzający wniesienie opłaty skarbowej
    (jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika)
Miejsce wykonania usługi

Referat Drogownictwa
pok. 201, tel. 22 701 79 98
Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a; 05-090 Raszyn
lub przez platformę ePUAP, zgodnie z instrukcją:
https://raszyn.pl/jak-zlozyc-pismo-do-urzedu-przez-epuapobywatelgovpl

Opłaty

Opłata za pełnomocnictwo wynosi 17 zł. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie urzędu lub bezgotówkowo na rachunek BANK SPÓŁDZIELCZY RASZYN, 
Nr konta: 65 8004 0002 2001 0000 0316 0001

Czas realizacji

Zgodnie z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Tryb odwoławczy

Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie ul. Obozowa 57 w terminie 14 dni od daty otrzymania, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję – drogi gminne (publiczne).