Wpisanie do rejestru wyborców
Więcej informacji i aktualne wzory wniosków dostępne są na stronie:
https://www.gov.pl/web/gov/uslugi-dla-obywatela/#meldunek-i-wybory
Wykaz potrzebnych dokumentów
- Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części A oraz dowód osobisty (kserokopia) - składają osoby stale zamieszkałe na obszarze Gminy bez zameldowania na pobyt stały.
- Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części B wraz z załącznikami określonymi we wzorze wniosku - składają obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej niebędący obywatelami polskimi, nie później niż 30 dnia po zarządzeniu wyborów, w których zamierza uczestniczyć.
Opłaty
brak
Czas realizacji
5 dni od daty złożenia wniosku
Tryb odwoławczy
Na decyzję w sprawie wpisania do rejestru wyborców wnioskodawca może wnieść skargę za pośrednictwem Wójta Gminy Raszyn do właściwego miejscowo sądu rejonowego w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
Miejsce wykonania usługi
Referat Spraw Obywatelskich
tel. 22 701 78 32
pok. 12 (parter)