Uzgadnianie dokumentacji projektowej z zarządcą drogi
Wniosek o uzgodnienie z zarządcą drogi (przed uzyskaniem pozwolenia na budowę lub przed zgłoszeniem robót budowlanych albo przed wykonaniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub ich zgłoszenia) projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego obiektu lub urządzenia.
Wykaz potrzebnych dokumentów
- dokumentacja projektowa wraz z wymaganymi opiniami, protokołami z narady koordynacyjnej, uzgodnieniami itp.
- pełnomocnictwo (jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej
Uwaga: należy złożyć odpowiednią ilość egzemplarzy, jeden egzemplarz projektu pozostaje w aktach Urzędu Gminy Raszyn
Miejsce wykonania usługi
Referat Drogownictwa
pok. 202, tel. 22 701 78 75
Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
Czas realizacji
Zgodnie z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego