OGŁOSZENIE
PRACA DLA KIEROWCY
(cały etat)
- Stanowisko pracy:
Kierowca - Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- Prawo jazdy kat. B,
- 3 lata stażu pracy w charakterze kierowcy.
- Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- Samodzielność, umiejętność pracy zespołowej.
- Zadania wykonywane na stanowisku:
- Dowóz dzieci do szkół.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej zawierające zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- Oświadczenie o niekaralności.
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Prowadzenie busa w celu rozwożenia dzieci do i ze szkół.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko KIEROWCA” do dnia 27 sierpnia 2024 roku. - W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 22 701 78 14, 22 701 78 13